15 תשובות
אדם ללא רצון למחויבות
שאין לו זמן כרגע לזה.
שהוא מתעסק כרגע בלימודים/עבודה.
בא לזוגיות בשביל החוויה, לא להתחייב
לא לבנות משהו ביחד, רק להנות/סטוצים
אנונימית
אין לו את היכולת הריגשית להכיל, לאהוב, להתחייב. ילדותי בקיצור
מסכימה עם השניים האחרונים
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהוא מפחד בגלל האקסית שלו אבל לדעתי זה סתם תירוץ כי אם הוא היה אוהב אותי באמת לא היה אכפת לו וגם אם הוא היה לא בנוי הוא היה עדיין נשאר...
אני צודקת?
אנונימית
עדיין קשור לאקסית כנראה
שואל השאלה:
וואי למה תמיד אקסים דפוקים ופוגעים בסוף???
אנונימית
שהוא לא יכול להחזיק את הזוגיות על הידיים כאילו הוא מתכוון שזה יוצר עומס והוא לא יכול להתעסק בזה כרגע והוא מעדיף בינתיים להיות חופשי ולא להתעסק בלחץ הזה, אבל זה לא בהכרח קשור אלייך כי יכול להיות שפשוט המצב שהוא נמצא בו כרגע לא מתאים לעניינים ולהתעסקויות בענייני זוגיות
אל תקשיבי למה שאמרו כאן, זה סתם חארטא המשפט הזה תמיד נאמר שבן אדם רוצה להיפרד ממישהו ולא יודע איך, זה לא תירוץ. תחשבי מה היה לכם בזוגיות שגרם לו לרצות להיפרד ואל תאשימי את עצמך.
שזוגיות זה לא ממש בשבילו והוא לא בקטע של זה כרגע
שואל השאלה:
איך אפשר לא להאשים את עצמי גם? אם משהו לא היה טוב בזוגיות זה קשור גם אלי..
אנונימית
או שהוא באמת לא בנוי או שהוא לא רוצה להיות מחוייב לאף אחת... בסדר תני לו שילך, מי שאוהב חוזר... ומי שלא תביני לבד
אל תהיי מבואסת בגלל זה (:
שהוא צריך זמן להיות לבד ולא בא לו שזה יפריע לזוגיות ויהפוך להיות נוראי