3 תשובות
באמת תלוי בבסיס

נגיד בבסיס שאני הייתי הייתה הסעה מאיזור מסויים עד לבסיס וגם בחזור. איפשרו את זה. לא בכל בסיס נותנים את זה ומרשים את זה.

בתכלס? רוב הבסיסים בישראל כולם חוזרים עצמאית
תלוי בהתנהלות שהם בוחרים - לפחות ככה זה אצלי
חלק מהמקומות משתמשים באפליקציה שאטל ואז אפשר להזמין אוטובוס מהבסיס עד למרכזית של העיר שלך (ערים גדולות כמו נתניה פתח תקווה חיפה וכד')
וחלק מהמקומות מזמינים אוטובוסים בעצמם בלי שכל אחד יזמין אישית (פחות נוח אבל גם טוב אם יש מבחר)
וחלק מהמקומות פשוט זורקים את החיילים באחד מה3 - תל אביב / באר שבע / חיפה ושיסתדרו לבד.
2T
כנראה שיהיה אצלך הגעה וחזרה עצמאית לרוב אין הסעות הביתה