4 תשובות
פשוט לתת לזה לזרום ,ואם היא חשובה לך תשלח לה הודעה ותדבר איתה תיהיה אתה . אם היא לא רוצה בקשר הזה פשוט תמשיך הלאה ,אנשים שלא רוצים בקרבתך לא שווים אותך
תנסי להתחיל לדבר איתה יותר
גם הכי בקטנה אבל שיהיה איזה שיחה
לאט לאט זה יזרום
גם הכי בקטנה אבל שיהיה איזה שיחה
לאט לאט זה יזרום
להתחיל לחזור לדבר איתה בקטנה
או להגיד לה שהתגעגעת ואת רוצה לחזור לקשר
או להגיד לה שהתגעגעת ואת רוצה לחזור לקשר
פעם הייתה לי חברה ממש טובה ופגעתי בה זה קרה לפני שנה אבל אני מתגעגעת אליה אין לי מושג אך נחזור לקשר
באותו הנושא: