11 תשובות
ביולוגיה
לי ביולוגיה נשמע יותר מעניין אבל בתכלס זה מה שאת מעדיפה
ביולוגיה
ביולוגיה
גם וגם d:
אבל אם לבחור אחד- כימיה
. .
אני יודעת שרוב האנשים ששמעתי ביולוגיה זה קשה, וכימיה זה די קל... אני הייתי בוחרת ביולוגיה כי זה יותר מעניין, אבל בכללי ממש לא מדגמנת מדעית/ראלית
ביולוגיהה
בחרתי ביולוגיה וזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים
ביולוגיה וכימיה זה כמעט אותו הדבר אבל אני יותר מתחברת לביולוגיה
כימיה.