11 תשובות
ביולוגיה
לי ביולוגיה נשמע יותר מעניין אבל בתכלס זה מה שאת מעדיפה
ביולוגיה
ביולוגיה
ביולוגיה
גם וגם d:
אבל אם לבחור אחד- כימיה
אבל אם לבחור אחד- כימיה
אני יודעת שרוב האנשים ששמעתי ביולוגיה זה קשה, וכימיה זה די קל... אני הייתי בוחרת ביולוגיה כי זה יותר מעניין, אבל בכללי ממש לא מדגמנת מדעית/ראלית
ביולוגיהה
בחרתי ביולוגיה וזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים
בחרתי ביולוגיה וזאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחיים
ביולוגיה וכימיה זה כמעט אותו הדבר אבל אני יותר מתחברת לביולוגיה
כימיה
כימיה.
באותו הנושא: