9 תשובות
וואיי זה גם אצלי ככה זה משגע אותי. בהתחלה חשבי שזה רק בסמסונג
חחח כן לכן אני לא מצטלמת כי באמיתי אני הרבה יותר יפה לדעתי ובמצלמה זה תמיד יוצר מחרידד ;(
אנונימית
כן זה נקרא ל פוטוגנית
המצלמה מכערת
כן
וואי מבינה אותך
כן המצלמה לא תמיד תראה ב100%
כן המצלמה לא תמיד תראה ב100%
כן גם אני ככה וואי זה משגע
ברור
באותו הנושא: