11 תשובות
זה בסדר גמור
מרשי,זה סבבה לגמרי.אני אישית הייתי יוצא איתך.
איזה נמוךך זה גבוה
זה סבבה
שומע זה ממש לא נמוך. אל תקשיב לכל מה שאומרים לך.
גם לדעתי זה סבבה לגמרי
לא רואה בעיה
לא רואה בעיה
170+ זה גובה טוב
1.75 זה מעולה
זה ממוצע, לא נמוך
זה סבבה
זה מעולה מה קרה לך
באותו הנושא: