11 תשובות
זה בסדר גמור
מרשי,זה סבבה לגמרי.אני אישית הייתי יוצא איתך.
איזה נמוךך זה גבוה
שומע זה ממש לא נמוך. אל תקשיב לכל מה שאומרים לך.
גם לדעתי זה סבבה לגמרי
לא רואה בעיה
170+ זה גובה טוב
1.75 זה מעולה
זה ממוצע, לא נמוך
זה סבבה
זה מעולה מה קרה לך