6 תשובות
כן...אפשר לומר
כן כי המדינה מטומטמת והממשלה לא עושה כלום
כן יאו לא מבינה את המדינה הזאת,פשוט טירוף.
פוקי אנונימי
זה מזעזע להגיד את זה סורי

אמן? יש אנשים בסיכון גבוה
את יכולה להדבק בכוח אם בא לך

אבל אל תתפללי שכולם ידבקו
אמא שלי בתור אדם עם בעיות בלב לא בטוח תקבל את הקורונה טוב
אז כן לא בא לי שהיא תחטוף קורונה ולא תשרוד
כן תביאי נשיקה