5 תשובות
"לפחות בזה לא נכשלתי"
אנונימי
אמא אמרה להיות חיובית תמיד.
תמיד אמרו לי להיות קצת יותר חיובית אבל נראלי שהגזמתי.
אמרו לי שאני חיובית מידיי לא יודעת על מה הם מדברים..
תעדכני מה כתבת
תמיד אמרו לי להיות קצת יותר חיובית אבל נראלי שהגזמתי.
אמרו לי שאני חיובית מידיי לא יודעת על מה הם מדברים..
תעדכני מה כתבת
לא רק חיובית לבדיקת הריון
"לא רק חיובית לאיידס"
הרגע הזה שאין בי שום דבר שלילי
קרדיט לפשוטע
קרדיט לפשוטע
באותו הנושא: