התחברות
הרשמה
לשתות קפה בשעה כזאת זה בסדר לא ישנתי בלילה ואני צריכה להיות ערנית לשעה 10???
26 בינואר 2022, 20:11
עייפות
נס קפה
2 תשובות
מה הבעיה לשתות קפה עכשיו
.
.מכחכחכ
שואל השאלה:
אז מה כן יעזור?
אנונימית
באותו הנושא:
ישנתי בשעה 2 בלילה וקמתי עכשיו =-O. כמה שעות ישנתי?
כדאי לי לשתות קפה עכשיו או שזה לא טוב לצרוך קפאין בשעה כזאת?
זה בסדר לשתות קפה בשעות האלה?
זה בסדר לשתות בשעה הזאת קפה?
אם אכלתי בשר לפני שעתיים ועכשיו אני רוצה לשתות מים מכוס פלסטיק חלבית זה בסדר?
זה בסדר לשתות מיץ מנגו בשעות כאלה?
ישנתי בשעה 1 וקמתי בשעה 9 זה בסדר גמור?
האם זה בסדר לשתות נס קפה בשעה כזאת? זה משמין?
לשתות בירה איזו שעה לפני השינה נראה לכם בסדר או שעדיף שלא?
אם לפני כמה שעות לקחתי דקסמול זה בסדר לשתות עכשיו אופטלגין?
ישנתי מספיק (8 שעות) אבל העייפות גוברת עליי, מה לשתות כדי להתעורר?