33 תשובות
ואוו
מצטער בשבילך
קודם כל ממש ריגשת אותי כי קל להזדהות עם זה. וברור כולם רוצים להרגיש נאהבים, ואני בטוח שגם את תזכי לזה, תתני לזה זמן ותקחי דברים בקלות. את יכולה להמשיך לדבר איתו ולהיות ידידים אבל כמו שאמרת נראה שהוא לא רואה אותך כבת זוג פוטנציאלית וזה בסדר כי כנראה לא נועדתם אחד לשני ובטוח תמצאי מישהו שגם יאהב אותך בצורה כזאת! רק תאמיני בעצמך. מאחל לך רק טוב
אנונימי
וואו, קראתי הכל
באמת נשמע שעובר עלייך משהו
שמחה שפרקת את זה מהלב
אולי ששניכם תגדלו יותר אז תוכלו להיות ביחד (;;;
שואל השאלה:
תודה לכולם אתם ממש חמודים :))) 3>
אבל שכחתי לציין שהוא כבר המשיך הלאה כאילו לו יש עכשיו חברה חדשה (בגיל שלו גם) ואני פה לבד יושבת בחדר לומדת למבחנים כמו מסכנה זה סתם מעצבן אותי אבל תודה לכולם על איך שאתם עונים זה באמת ממש מרגש אותי
אנונימית
יאללה אחותיי !! או שזה זה או שזה לא זה (-;
כנראה שזה לא מנטובי וזה בסדר אני בטוחה שתמצאי מישהו יותר טוב 3>
שואל השאלה:
אתם באמת מושלמים 3>
אבל אוףף אני רק רוצה שמישהו יאהב אותי ויסתכל עליי ויאהב אץ הכל בי גם אץ הדברים המציקים וזה מעצבן שזה לא קורה וזה גם לא יכול לקרות בנתיים כי אין לי איפה להכיר
בשכבה שלי כולם מגעילים ובשכבה מעליי אין לי כלכך איך להכיר והכמה שאני כן מכירה אני לא כלכך אוהבת.. שכבה מתחתיי מרגיש לי מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
ומחוץ לבית ספר גם אין לי איך להכיר
אנונימית
שואל השאלה:
אולי גם אני נורא אמנציונלית עכשיו כי אני במחזור קשה ויש לי קורונה אז לא ראיתי אנשים שלושה ימים אז יש מצב שאני מגזימה הכל בראש שלי כי משעמם לי חחח כבל אני באצת מרגישה ככה פשוט לא פרקתי את זה עדיין אף פעם
אנונימית
וואי אני ככ מבינה אותך 3>>
את מדהימה זה יקרה מתישהו!
^לפרוק זה בריא תרגישי חופשי
שואל השאלה:
יאו את מושלמת אני אוהבת אותך3>
נכון גם ספרים בוואטפד נגיד הורדתי כשנכנסתי לבידוד כי היה לי משעמם וחברה שלי המליצה על זה
זה נןרא משקף דברים לג נכוניםם מרגיש לי כאילו אי אפשר באצת לאהוב כמו שיש שם הכל שם לא הגיוני אבל הלוואי שזה היה
אנונימית
היי אני ממש לא חושב שזה שלבים שונים בחיים
בן זיני בן 22 ויצא עם בת 16
אני חושב שיש כאן בעיה והבעיה שלך זה שאת נותנת לאנשים להכתיב לך איך לחיות ועם מי להיות
כאילו איתי לוי לא נתן לסביבה שלו ולא נתן לכל הקנאים להכתיב לו איך לחיות
הוא יצא כשהוא היה בן 30 עם חיילת בת 18 ולא שם על אף אחד
הזמר לירן דנינו בן 30 נראלי יוצא גם עם ילדה צעירה פחות מ-20 ואפילו שיש פער ענק הוא לא שם על אף אחד וגם טום מהאח הגדול יצא עם גל גברעם הצעירונת
הוא הולך עם האהבה שלו מבלי לדפוק חשבון לאחרים ומבלי לתת לאחרים להכתיב לו איך לחיות (כמובן שחשוב שזה יהיה חוקי)
אנונימי
אני רואה היום הרבה מפורסמים בני 30 שיוצאים עם בנות 18 שזה פערים ענקיים
אז מה הבעיה שבת 16 תצא עם בן 20?
אנונימי
^^ מתי הוא הספיק 0:
שואל השאלה:
חחח אבל בן זיני לא בסדר בראש אל תשווה את הקראש שלי לבן זיני בבקשה
אנונימית
^^ זאת לא בעייה פשוט היא אמרה שזה לא מתאים לשיניהם ולדעתי זה פחות הולם לבת 16 לצאת עם 20
שואל השאלה:
גם בעיניי אין בעיה כאילו אם הוא היה רוצה כם אני לגמרי לגמרי הייתי זורמת אבל אפשר להבין למה זה לא מתאים אני לא כועסת או מאשימה או כל דבר זה פשוט מבאס כי אנחנו באמת כלכך מתאימים וגם הוא אמר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מסכימה עם סבא גפטו
אנונימית
(-:
שואל השאלה:
יאו אתם חמודים שניכם תודה רבה לכם
אנונימית
שואל השאלה:
נגמרו לי הפרחים לתת אבל נתתי רק לכם!
אנונימית
מה הקשר פחות הולך ש-בת 16 תצא עם בן 20?
למה זה שלירן דנינו בן 30 יוצא עם ילדה פחות מ-20 זה כן הולם?
אל תיתני לאנשים אחרים להכתיב לך איך לחיות
אני אפילו פה באתר גיליתי על כמה בנות 17 ו-18 שיוצאות עם בני 23 ו-24 והן לא שמות על אף אחד ולא שמות על הסביבה
שכולם ילכו להזדיי*
כל עוד יש אהבה אז אל תוותרי עליה בקלות בגלל שיש לאנשים אחרים מה להגיד
אנונימי
שואל השאלה:
^ זה לא שאלה של הולם או לא הולם ככה הוא מרגיש ואין לי מה לעשות עם זה אני לא אכריח אותו אני מבינה מאיפה הוא בא
אנונימית
היא לא הכתיבה לעצמה
זאת הסביבה הקרובה שהכתיבה לה ואז היא הכתיבה לעצמה אבל בעצם היא הכתיבה את מה שהסביבה הכתיבה
אנונימי
רק רוצה להגיד
שממש מקל לי לקרוא על קשיים של אחרים גם לי יש בעיות,ולפעמים הדרך הגי טובה להתגבר עלייהם זה להקשיב לסביבה לראות שלהם יש בעיות דומות(רצון להרגיש אהבה,אהבה לא ממומשת עם מישהי.ו)
אז תודה לך שפרקת,זה גם תמיד הכי טוב.
שואל השאלה:
מה אנונימי זה לא נכון אני גם כתבתי
הוא אמר שזה לא מתאים לו כי זה שלבים שונים בחיים שלנו ןאני הבנתי את זה ואותו ואם הוא ישנה את דעתו אני אשמח אבל זה לא קורה ולא יקרה לדעתי אז ברור שזה מעציב אותי אבל אף אחד לא הכתיב לי את זה זה אנחנו שנינו הכתבנו לעצמינו
אנונימית
מזל טוב הגעת לחמות 3>
שואל השאלה:
יאא יש אני בחמות
אנונימית
אז תגידי לו שאתם לא בשלבים שונים בחיים תורידי לו קצת את האגו ותגידי לו שהוא עדיין צעיר ושיתן לזה צ'אנס
אני לא מבין הוא כולה בן 20
הוא מדבר כאילו הוא כבר סבא לילדים

רוב בנות ה-16 הרבה יותר בוגרות ומתבגרות יותר מהר מבנים בני 20
אנונימי
שואל השאלה:
אבל דביק ונמתח כבר יש לו חברה
ואי הייתי צריכה להגיד לו באמת
אולי אם הם יפרדו מתישהו וזה עדיין יהיה רלוונטי
למרות שהוא הבהיר שזה לא מתאים אז אני לא רוצה להיות נןאשת מדי עכשיו
אנונימית
אני בטוחה שתמצאי מישהו יותר טוב, בהצלחה:)
אל תדאגי אני מבטיחה לך הוא לא הבחור האחרון שתתאהבי בו
גם אני חשבתי כמה פעמים ככה... שאני לא אוכל לאהוב עוד מישהו אבל כל פעם החיים הפתיעו אותי
את פשוט צריכה להמשיך הלאה בחיים, טוב מאוד שלמדת לא לפתח תלות באחרים ולהיות שלמה עם עצמך, תמשיכי ככה
בעתיד את תחשבי על זה ואת פשוט תצחקי :)
את באמת נשמעת חמודה ומתישהו גם את תמצאי אהבה, אין סיבה שלא
פשוט אל תתעסקי במרדף אחר מציאת מישהו, תחיי את חייך ותזרמי עם זה