11 תשובות
להציע לה עזרה יותר ולא לגרום לה להגיע למצב שהיא מתעצבנת עלייך סתם
מבין אותה פשוט פעם הבאה לא יודע תעשי כלים קצת תעזרי לה קצת ואז תיהיה על הטלפון כמה שאת רו הןהיא לא תגיד לך כלום
אמלה כן .
תמיד זה קורה ואני מאמינה שלכולם
בסיטואציה כזו מומלץ לשתוק כי אחרת זה לא יגמר בטוב ותתחרטי על זה ופשוט תעזרי תנסי לעשות משהו לסדר לשטוף כלים וכו
תמיד זה קורה ואני מאמינה שלכולם
בסיטואציה כזו מומלץ לשתוק כי אחרת זה לא יגמר בטוב ותתחרטי על זה ופשוט תעזרי תנסי לעשות משהו לסדר לשטוף כלים וכו
מזדהה איתך כל כךך רק שאצלי זה גם אמא וגם אבא
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא שאני לא מבנה לעזור להפך אני כן אבל נגיד עזרתי אני הולכת לטלפון והיא שוב כרגיל למב את לא עושה כלום זה מחרפן
זה לא שאני לא מבנה לעזור להפך אני כן אבל נגיד עזרתי אני הולכת לטלפון והיא שוב כרגיל למב את לא עושה כלום זה מחרפן
שואל השאלה:
מנסה*
מנסה*
כן גם אמא שלי ככה כואב לה לראות אותי יושבת אין מה לעשות למה את לא מסדרת מה יש לסדר
אנונימית
אז תגידי לב נגיד כבר קיפלתי כביסה עכשיו אני נחה וזהו היא תתרגל
תמיד הם קוראים לי אגואיסטים ושאני חושבת רק על עצמי ואם הם רואים אותי שנייה אחת בטלפון הם ישר אומרים שאני כל היום בטלפון עצלנית אגואיסטית ומגעילה גם אם לפני זה אני שעתיים ניקיתי את הבית
אנונימית
שואל השאלה:
^ בול כמוך :(
^ בול כמוך :(
שואל השאלה:
^תודה על העזרה :)
^תודה על העזרה :)
באותו הנושא: