18 תשובות
כמה את לוקחת? זה תלוי מאוד אם את מתחילה/משתמשת במוצרים יקרים יחסית/משקיעה
שואל השאלה:
כל חברה והמוצר שטוב יש לי גם דיאור ויכול להיות גם קרליין
אנונימית
לדעתי צריך לקחת 500-700 גג
שואל השאלה:
80 בת מצווה/חברים של כלה וכו'
כלה 120
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאפרת המון זמן לא חשבתי לעלות מכיר
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
20
אנונימית
זה נמוך מאוד, לא שווה לדעתי את זמן העבודה וההשקעה שלך
שואל השאלה:
כן אבל רציתי מחיר שיתאים לכל כיס לא לכולם יש כסף
אנונימית
את צודקת וזה יפה שאת מתחשבת אבל כל המוצרים או אפילו חלק מהם עולים יותר מהמחיר הזה
שואל השאלה:
כן האמת שהם עולים המון אבל לא נעים לי לעלות מחיר
אנונימית
אם את רוצה להתחיל להרוויח את חייבת.. זאת העבודה שלך
שמעי תחשבי כמה יוצא לך +- על השימוש האיפור שלך,כמה מקובל לקחת על עבודה כזאת ותנועי הבין המחירים (תוכלי להעלות מחיר ככל שהשם שלך גדל יותר) the most important thing is not to undervalue yourself
שואל השאלה:
אני לא חושבת הרבה על הכסף בעיקר על זה שלכולם מגיע להנות ולהיות יפה בחתונה שלה ולא לכולם יש הרבה כסף
אנונימית
80 ו 120 זה קצת בשביל זה, האיפור וכל מה שאת קונה בשביל לאפר אותם עולה הרבה יותר מזה עדיף לך לעלות קצת את המחיר
תעלי את המחיר ומהר!
אם את חושבת על כיסים של אחרים אז זה ממש מתחשב מצידך אבל אם את מאפרת בשביל הכסף אז אולי עדיף לעלות קצת את המחיר
אם משהו בתור מאפרת היית מאפרת בן
אנונימי