13 תשובות
עדיף סדר כרונולוגי
אנונימית
tbh, סדר יציאה נראה לי יותר הגיוני. עושים את הקונקשנים בראש כמו שהמפיקים חשבו שצריך לעשות אותם
סדר יציאה עדיף
אני ראיתי כרונולוגי לצערי זה לא כזהנורא אהל כן עדיך יציאה
לאלא חלילה כרונולוגי לא עלינו. רק סדר יציאה
כנולוגי הכי טוב
שואל השאלה:
אוי אבל כבר הראתי לה איזה חמישה סרטים והיא דיי קשת הבנה אז יהיה לי מסובך להסביר לה..
אך ורק לפי סדר יציאה, תפסיקו עם השטות הזו שנקראת סדר כרונולוגי!
לאלא. כבר התחלת ככה אז תתמידי זה סתם יסבך אותה
אנונימית
אם היא רוצה תראי לה לפי סדר היציאה, זה הכי הגיוני.
לפעם ראשונה עדיף סדר יציאה נראלי
לא לא לא
פעם ראשונה רואים רק לפי סדר יציאה
פעם ראשונה רק סדר יציאה
אם לא זה מלא ספויילרים וזה לא מובן בכלל