17 תשובות
לא
לא קרה לי
מה למה שאמא שלך תנסה לפגוע בכוונה
לא
זה אף פעם לא בכוונה לפגוע.. זה אולי פשןט מרגיש לך ככה
אנונימית
לא חושבת שזה הכוונה לפגוע
זה אולי מרגיש ככה, אבל תאמין לי שהיא לא מתכוונת לפגוע בל
שואל השאלה:
היא כאילו מנסה לפגוע כי אם אני אוכל משהו לא לראות עיניה היא תרד על המשקל שלי.
היא כאילו מנסה לפגוע כי אם אני אוכל משהו לא לראות עיניה היא תרד על המשקל שלי.
אנונימי
יכות להיות שזה מדאגה שנתפסת אצלך כפגיעה..תחשוב על זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל יש גבול לדאגה... אי אפשר גם לדאוג ובו?זמנית לפגוע באדם
כן אבל יש גבול לדאגה... אי אפשר גם לדאוג ובו?זמנית לפגוע באדם
אנונימי
כן אתמול לדוגמא
עם אבא כן
קורה לי, לא בדיוק אבל אמא שלי אמרה לי שכל דבר שאני עושה נועד כדי לפגוע בה ושכל מה שהיא עושה זה בשביל לעזור לי
זה ממש פוגע בי דברים כאלה אבל ממש
זה ממש פוגע בי דברים כאלה אבל ממש
לא
אתה לא היחיד
אנונימית
כן, אני יכולה להבין.
קורה לי תמיד, אבל היא לא רוצה לפגוע בי.
אמא בחיים לא מדברת בכוונה לפגוע.
הכל היא רוצהשיהיה לך לטובה.
אולי היא לא מבינה אותך, אז יוצא שהיא מדברת מגעיל על דברים חשובים לה עבורך. זה בסדר היא אמא שלך והיא דואגת לך ממי.
אמא בחיים לא מדברת בכוונה לפגוע.
הכל היא רוצהשיהיה לך לטובה.
אולי היא לא מבינה אותך, אז יוצא שהיא מדברת מגעיל על דברים חשובים לה עבורך. זה בסדר היא אמא שלך והיא דואגת לך ממי.
באותו הנושא: