3 תשובות
אם תופסים אותך את יכולה להגיד ביי ביי לרישיון
לא שווה
שואל השאלה:
כן מתחילה בחמש עבודה ובאה עם האוטו ומסיימת בעשר וחצי וחוזרת עם האוטו
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אופציה אני פשוט אבוא בלי הרכב חודשיים זה לא מה שישבור אותי
אנונימית
באותו הנושא: