3 תשובות
אם תופסים אותך את יכולה להגיד ביי ביי לרישיון
לא שווה
לא שווה
שואל השאלה:
כן מתחילה בחמש עבודה ובאה עם האוטו ומסיימת בעשר וחצי וחוזרת עם האוטו
כן מתחילה בחמש עבודה ובאה עם האוטו ומסיימת בעשר וחצי וחוזרת עם האוטו
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי אופציה אני פשוט אבוא בלי הרכב חודשיים זה לא מה שישבור אותי
אין לי אופציה אני פשוט אבוא בלי הרכב חודשיים זה לא מה שישבור אותי
אנונימית
באותו הנושא: