אני יוצא לגדנע והבנתי שמחלקים את השכבה לקבוצות והסיכוי שאהיה עם החברים כמעט אפסיי:(
אז תגידו באוהלים ובחדר אוכל כל אחד חייב לשבת עם הקבוצה שלו? או שכולם מתערבבים ויושבים עם החברים שלהם לכיתה?? ומה עם האוהלים? לכל קבוצה יש אוהל משלה או איך זה עובד?? ואת המזוודה איפה שמים? פליז תעני מהרר