10 תשובות
לא, זה בסך הכול עוקב.
ממש לא ! בחיים לא התחלתי עם בן ותמיד אני שולחת עוקב
לא.
לא כולה עוקב
לא כולנ עוקב
לא בהכרח
לא חושבת