24 תשובות
תלוי כמה משקל יתר , אם זה לא משהו באמת מוגזם מעריך ש82
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שהbmi שלי ממש גבוה לא נראלי יורידו לי ל82 , יותר
אני יודעת שהbmi שלי ממש גבוה לא נראלי יורידו לי ל82 , יותר
אנונימית
אם זה קצת אז לא הרבה אולי 64 לי הורידו ל45
שואל השאלה:
מניסיון++?
מניסיון++?
אנונימית
שואל השאלה:
כמה הbmi שלך
כמה הbmi שלך
אנונימית
כן מניסיון
אם את מעל bmi 35 מבקשים ממך לעשות בדיקות נוספות , אקג לחץ דגם ובלוטות תריס ואז לפי זה קובעים לך פרופיל אם את מתחת לbmi 35 מאמינה שאין הורדה או לפחות לא משמעותית
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי מעל 35.
יש לי מעל 35.
אנונימית
אז את תצטרכי לעשות את הבדיקות הנוספות שיבקשו ממך ולפי זה יקבעו את הפרופיל
אנונימית
שואל השאלה:
אם כל הבדיקות יוצאות תקינות , כמה את חושבת שיתנו לי?
אם כל הבדיקות יוצאות תקינות , כמה את חושבת שיתנו לי?
אנונימית
בין 45 ל64
אנונימית
שואל השאלה:
אשכרה בגלל משקל 0_0
הזוי
אשכרה בגלל משקל 0_0
הזוי
אנונימית
תשמעי בתכלס זה לא בריא , אומרת בתור אחת שגם המשקל שלה גבוה אז
זה הכל נטו מבחינת בריאות כמה את כשירה לשרת פיזית בתפקידים מסוימים כי ככה הצבא ממיין אותך
זה הכל נטו מבחינת בריאות כמה את כשירה לשרת פיזית בתפקידים מסוימים כי ככה הצבא ממיין אותך
שואל השאלה:
תסכימי איתי שזה עדיין לא מוצדק להוריד מפרופיל 97 ל45 בגלל משקל ;)
אם אני בריאה ותקינה לא רואה בזה בעיה
תסכימי איתי שזה עדיין לא מוצדק להוריד מפרופיל 97 ל45 בגלל משקל ;)
אם אני בריאה ותקינה לא רואה בזה בעיה
אנונימית
תשמעי הם לא לוקחים סיכונים , מישהי שמעל bmi 35 זה לא משקל בריא , הם נטו הולכים לפי מי הכי מתאים להם לא לוקחים סיכונים או מרחמים
שואל השאלה:
סיכונים למה בדיוק ? בולשיט
סיכונים למה בדיוק ? בולשיט
אנונימית
מבחינת פשוט כמה את כשירה לתפקיד שדורש פיזית דרישות מסוימות זה הכל לפי צורכי צבא
אם את מאמינה שאת כשירה תערערי אני אישית גם במשקל גבוה ואני לא בכושר אז לא הזיז לי שנתנו לי 45
וגם יכול להיות שיתנו לך יותר זה מה שאני אישית קיבלתי על סמך הבדיקות שלי פשוט
וגם יכול להיות שיתנו לך יותר זה מה שאני אישית קיבלתי על סמך הבדיקות שלי פשוט
זה מאוד מוצדק
שואל השאלה:
חחחחחחחחחחחחחח זה מאוד לא מוצדק מתוק
חחחחחחחחחחחחחח זה מאוד לא מוצדק מתוק
אנונימית
משקל יתר ממש גבוה ללא ספק צריך להשפיע על הפרופיל רפואי, התפקיד של הפרופיל הוא להראות עד כמה המצב הרפואי שלך טוב, אז מן הסתם שאבסת אמורה להשפיע על הציון הזה שבודק עד כמה שאת בריאה, ואני חושב ששנינו יכולים להסכים שאבסת זה לא דבר שהוא בריא
אני אומרת לך מנסיון
הורידו לי רק על המשקל ל45
(הבדיקות דם שלי יצאו תקינות, כל בדיקה שהם ביקשו יצאה תקינה)
יש לי חברה שהיא נמוכה(1.47) במשקל נמוך ויש לה בעיות בכבד וצליאק ויש לה פרופיל 64
לכי תביני את המערכת הצבאית
הורידו לי רק על המשקל ל45
(הבדיקות דם שלי יצאו תקינות, כל בדיקה שהם ביקשו יצאה תקינה)
יש לי חברה שהיא נמוכה(1.47) במשקל נמוך ויש לה בעיות בכבד וצליאק ויש לה פרופיל 64
לכי תביני את המערכת הצבאית
אנונימית
שואל השאלה:
איכס חרא של מערכת
איכס חרא של מערכת
אנונימית