35 תשובות
ממש לא
אנונימי
שמעי
התחילו איתי גם לייד אבא שלי
זה קורה
אבל זה תלוי באישיות של הבן אדם
התחילו איתי גם לייד אבא שלי
זה קורה
אבל זה תלוי באישיות של הבן אדם
אמא שלה כנראה הייתה מעיפה לי סטירה אז לא
תבואי בלי משפחה
תבואי בלי משפחה
אנונימי
מה פתאום
פאדיחות
פאדיחות
פאדיחה היא ליד המשפחה
לא.
לא הייתי מתחיל עם מישהי שנמצאת עם המשפחה שלה
בחיים לא התחלתי עם מישהי אז עוד ליד המשפחה שלה?
אולי אם לא הייתה לי בעיה להתחיל עם בנות במציאות בכללי הייתי חושב על זה
אולי אם לא הייתה לי בעיה להתחיל עם בנות במציאות בכללי הייתי חושב על זה
לא יתחילו איתך ליד המשפחה גם אם את דוגמנית. זה פשוט דבר שלא עושים
לא היתי ניגש
ממש לא הייתי מתחיל איתה.
זה לא ממש מכבד, וזה יכול להביך אותה.
בנוסף לא ארצה לגרום לה לחץ או חוסר נוחות.
זה לא ממש מכבד, וזה יכול להביך אותה.
בנוסף לא ארצה לגרום לה לחץ או חוסר נוחות.
התשובה היא כן! 2 ציפורים במכה חברה, גם להתחיל איתה וכבר להפגיש אותי למשפחה, בחור לחתונה אני. עכשיו רק צריך להכיר אותה למשפחה שלי.
(זה יהיה סיפור נחמד לילדים)
(זה יהיה סיפור נחמד לילדים)
אנונימי
אם כבר להביך אז עד הסווף, אני אבוא עם חליפת חתן וזר ורדים
אנונימי
הייתי זורק עליה סוכריות
אם היא עם אח שלה נגיד? אבל אח שלה הגדולל
וואללה אם היו מתחילים איתי ליד המשפחה הייתי פשוט דוחה אותו כאילו אין לי יכולת מסוימת לעשות לו עיניים ליד אימא שלי וודפאק
לדעתי, ניתן להתחיל בכל מקום, אז מה עם ההורים נמצאים...אתה יכול להגיד להם דווקא עכשיו, יש לך היזדמנות שיכירו אותך ואתה תגלה את רגשותיך כלפי ה"אהובה"שזה עתה פגשת..
אני בת אבל אממ לא הייתי עושה דבר כזה כי זה פשוט לא עובד גם המשפחה שלה תיזכור אותי בתור המביכה הזאתי כנראה וזאת כבר התחלה גרועה הקשר הזה לא ילך לשום מקום.
לא הייתי מפריע לה.
האמת שהתחלתי פעם עם מישהי ושנייה אחר כך אמא שלה הגיעה ופשוט המשכתי
ממש לא
וואלה מניסיון שהתחילו איתי ליד המשפחה.. לא משנה איזה גבר זה יהיה אני פשוט אתפדח מהסיטואציה שזה ליד ההורים. הייתי ממליצה להתחיל בדרך מקורית. לבוא לדבר עם המשפחה ועל הדרך לדבר איתה ולפתח את זה חכם
אני בת ולדעתי זאת פדיחה
ממש לא
אני כנראה אנסה למשוך את המבט שלה אבל אני לא אתחיל איתה ליד המשפחה
אם אני מרגיש שאפשר אן כי כמו שאמרו "2 ציפורים במכה" + חבר שלי (רוסי) אמר לי שאצל הרוסים בעיקר טם מתחילים עם בחורה מול האבא זה מראה על כבוד
אני הייתי מסמן לה מהצד
איתי התחילו ליד אח שלי והוא כמעט נתן לו אגרוף אז בנים ממליצה שלא
אני בוכה^
לא להפריע
פשוט לא
לא, לא הייתי מתחיל איתה גם אם היא הייתה לבד.
לא, אין לי עדיין מספיק ביטחון עצמי בשביל זה
בטח שכן
ליד המשפחה שלה לא, מה פתאום אני אתצפט מתי היא מתרחקת אם יש הזדמנות
באותו הנושא: