4 תשובות
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
דבר ראשון לא משנה על מה תלכי תמיד עדיף בעברית!!
דבר שני אני הייתי מעדיף ויקיפדיה
אבל נראלי שירח יותר מתאים בליווי גיטרה
דבר שני אני הייתי מעדיף ויקיפדיה
אבל נראלי שירח יותר מתאים בליווי גיטרה
יא אני מכירה אותךך נראלי את באולפנה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני לא באולפנה (:
^ אני לא באולפנה (:
באותו הנושא: