4 תשובות
שואל השאלה:
סבבה
דבר ראשון לא משנה על מה תלכי תמיד עדיף בעברית!!
דבר שני אני הייתי מעדיף ויקיפדיה
אבל נראלי שירח יותר מתאים בליווי גיטרה
יא אני מכירה אותךך נראלי את באולפנה
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני לא באולפנה (: