4 תשובות
אח שלי חולה קורונה ואני עושה כל יום
בין אם צריך ללא צריך
אני הייתי נשארת בבית או מינימום עושה בדיקה כל יום, זה מסכן את הסביבה
לא רוצה את זה

אם כל מה שמשנה לך זה מה שחייבים אז פעמיים בשבוע אני חושבת
פעמיים בשבוע נראה לי
עקרונית פעמיים בשבוע, אם אתם נפגשים מדי פעם נראה לי עדיף כל יום
באותו הנושא: