7 תשובות
עובר משברים, קורים הרבה דברים, חווה שינויים
משברים, פגיעה כלשהי שהוא עבר, מצב משפחתי/חברתי/נפשי
קרה משהו, או שלא קרה..
משהו קרה למשפחה שלו
משהו מת/נהרג/התאבד
משהו חלה
שינויים בחיים
קושי חברתי
מגיפה עולמית
אסון טבע והוא מפחד
לפעמים סתם נכנסים לדכאון
הטרדות/אונס
מישהו העליב אותו ופגע בנק רגישה

בקיצור כל דבר.
הכל בערך
כשהוא מרגיש שהכל מתפרק, שהוא לא מצליח לשלוט במה שקורה בחיים שלו.
שהאנשים שהוא צריך לא ליידו, הוא מתמוטט נפשית
גם לא צריך להיות סיבה, מספיק להרגיש שהכל קשה לך
יש המון סיבות
לחץ, שינויים, משבר, חוויה קשה, ויש עוד כל כך הרבה שאנחנו לא מבינים. אני נגיד לא מבינה למה אני בתקופה קשה
אם את רוצה לדבר את מוזמנת ❤
בעיקרון זה לרוב נובע משינויים, או הגעה למסקנה כלשהי לגבי החיים הנוכחיים.
זה תמיד נובע מרצון לשנות ומחוסר השלמה עם החיים בצורה הנוכחית שלהם.