7 תשובות
את לא צריכה להתבייש מהמשפחה שלך
מה מביך בזה זאת המשפחה שלך
אין לך מה להתבייש
אל תפגעי הם צוחקים איתך
שואל השאלה:
^^^אבל אני כן, אין לי קשר כזה קרוב איתם ואני מובכת מהם בהרבה מאוד נושאים והם בטח גם צוחקים עליי כל הזמן
אנונימית
אם את נהנת למה את צריכה להתבייש? שימי ואל תתייחסי חח
שואל השאלה:
^^^הם לא צוחקים איתי הם צוחקים עליי
אנונימית