התחברות
הרשמה
תגידו אחרי כמה זמן אחרי שלמדתם לתיאוריה ניגשתם?
31 בינואר 2022, 21:17
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
רשיון נהיגה
3 תשובות
משהו כמו שבועיים - שלושה
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
חרשתי שבוע וחצי- שבועיים וניגשתי
ש
שם טוב האבי
עשיתי דרך בית הספר, אז טכנית שנה
ר
רעננה
באותו הנושא:
אחרי כמה זמן שלמדתם ניגשתם לתיאוריה?
פעם התבלבלתם בין אם לעם (אחרי שלמדתם להבדיל)?
קיבלתם פעם ציון שאתם לא מרוצים ממנו במבחן אחרי שלמדתם ממש קשה?
איזו שפת תכנות כדאי להתחיל אחרי שלמדתי HTML ו-CSS?
עידוד בבקשה אחרי שנכשלתי במבחן במתמטיקה אחרי שלמדתי כמו מטורפת
כמה זמן למדתם לפסיכומטרי? כמה קיבלתם אחרי זה?
אם לא למדתי למשל במגמת מדעי המחשב, אני יכולה ללמוד את זה אחרי בית ספר?
משפט לסטורי אחרי שלמדתי כל היום מלא זמן ומחר מבחן?
אחרי כמה זמן שלמדתם גיטרה הרגשתם שאתם באמת יודעים לנגן ?
אחרי שהספמתם ונחסמתם למדתם לקח?
וואי תגידו כמה זמן שומרים אחרי חלב וכמה אחרי בשר ?