6 תשובות
שמשהו קרה לו, כנראה שהייתי מאוד דואג לו.
נעלם וחוזר פתאום בלי בושה? לא בסדר
אבל תלוי מה קרה
מבררים מה היה
שואל השאלה:
הכוונה שלי חוזר לאיזור שלכם, לא לקשר איתכם
הכוונה שלי חוזר לאיזור שלכם, לא לקשר איתכם
אנונימי
זה באמת תלוי במה קרה... עם קרה משהו רע אז צריך לעזור אבל אם זה קרה בקטע רע של סתם לנטוש מן הסתם שזה לא בסדר...
באותו הנושא: