11 תשובות
הגיוני
הגיוני, אבל חבל
הגיוני ובסוף תמצאי את האחד שיהיה לך כח אליו :)
שואל השאלה:
יכול להיות...
אבל אני די אגואיסט לא אשקר, קשה לי לראות את עצמי דואג למישהו אחר
אנונימי
גם לי אחי אנחנו פשוט לא בנויים לזוגיות רצינית
ממש הגיוני. יש עלינו לחץ אדיר להיות בזוגיות מהחברה, והרבה חושבים שרק ככה נהיה מאושרים. אבל זה לגמרי בסדר להרגיש טוב יותר לבד. גם לתקופות, וגם לתמיד. תיקח דברים בקצב שלך, ותעשה רק מה שנראה לך.
אני חושבת שעדיף שתקח את המובן 'זוגיות' לכיוון ומחשבה אחרת מאשר רק 'לדאוג למישהי' אולי זה יתן לך נקודת מבט אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
^ תשובה יפה רעננה, אף אחד בחיים שלי לא מבין את זה.
חושבים שאני מסכן או משהו, אבל טוב לי ככה
אנונימי
שואל השאלה:
אמפתיה דווקא יש לי, פשוט מעייף אותי לדבר ולהיות שם בשביל מישהי תמיד וכל השיט הזה, אני מעדיף להתעסק בעצמי
אנונימי
הגיוני מאוד