4 תשובות
תעבורה זה מיותר רצח זה פשוט תיאוריה ואת יכולה ללמוד עכשיו ובצורה יותר ברורה באפליקציה ושעתיים עברית זה גם מיותר אל תבואי
לא מה
תבואי למה לא, שלא תפספסי חומר
באותו הנושא: