4 תשובות
תעבורה זה מיותר רצח זה פשוט תיאוריה ואת יכולה ללמוד עכשיו ובצורה יותר ברורה באפליקציה ושעתיים עברית זה גם מיותר אל תבואי
לא מה
KMP
תבואי למה לא, שלא תפספסי חומר