8 תשובות
נהוג לבקש אינסטה אבל אני אומר שאני מעדיף כאן
לא לנצח מתישהו אתה תמות
אנונימית
אפשר
ממשיכים לכתוב בצאט לנצח
לא כדאי לתת מספר, אולי אינסטגרם אבל עדיף פה
אם כבר אינסטגרם
אני הייתי נותן למה לא
לעבור לאינסטגרם ואם הקשר יהיה טוב אז אחר כך מספר
באותו הנושא: