12 תשובות
לא נורא תגיד שהלך לך פחות טוב הפעם אבל אתה תשתפר
תגיד להם שממש ניסית ואני חןשבת שהם יבינו.
פשוט תראה להם קורה שמקבלים ציון נמוך לא נורא
עצם הפתיחות שלך והשיתוף יכול לגרום להם להעריך, שתף שקשה לך עם הציון ואני מאמינה שיבינו ואפילו יעודדו
תגידי לה פשוט, אני מאמין שהיא תבין.
את לא רובוט. לא תמיד בחיים מצליחים. וזה בסדר.
ככה לומדים.
שואל השאלה:
מצד אחד אני לא רוצה לספר להם מצד שני אני מעדיף שישמעו את זה ממני ולא ממישהו אחר
אנונימי
מצחיק אותי שחושבים שאתה בת,ספר להם זה עדיף מאשר להסתיר
שואל השאלה:
^חחח כן זה באמת מצחיק.
טוב נו אני אספר להם מקווה שהתגובות שלהם לא יהיו כאלו מופתעות וזה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה על התשובות
אנונימי
תעדכן!
שואל השאלה:
טוב,קיבלו את זה לא טוב כמו שציפיתי ידעתי למה אני מתלבט אם לספר להם
אנונימי
תחשבו מה היה קורה אם לא היית אומר להם והם היו מגלים לבד