3 תשובות
תזרקי!
אל תקחי סיכון, לא כיף להיתקע עם קילקול קיבה כל סופשבוע.
אל תקחי סיכון, לא כיף להיתקע עם קילקול קיבה כל סופשבוע.
אני ממליצה לך לזרוק0.0
אבל מה שטעים לך תאכלי..
אבל מה שטעים לך תאכלי..
תזרקי, אל תיקחי סיכון
באותו הנושא: