21 תשובות
כלום
רק יהיה לך כיף וטעים
כלום אבל יקפא לך הגוף
שום דבר, אבל אפשר להצטנן אם קר למרות שאין גשם.
כלום ,היום אכלתי גלידה,
כלום
יהיה לך טעים
ואולי כאב גרון / בטן
הכותרת
יהיה לך טעים אבל קפוא
כלום.
יש מלא ששותים קפה או שוקו קר כמעט כל השנה
רגשות אשם
אנונימית
יהיה יותר טעים
תקבל תענוג לחך
אנונימי
כלום אם זה חד פעמי
שום דבר, חח אבל עשית לי חשק עכשיו גם אוף!
כלום
אני אכלתי גלידה בחוץ ביום גשום
זה טעים סך הכל
מתן מה לא פורים היום.... (תשלימו)
את תמותי כנראה

עשית לי חשק למילקשייק האמת