8 תשובות
תנסי ללחוץ לחיצה ארוכה על הצאט אבל בזהירות בשביל לא לפתוח
את נכנסת לפרופיל שלו לוחצת על נעקבים ואז בוחרת באפשרות של הגבלה
ואז הצאט עובר לבקשות ואת יכולה להכנס ולקרוא בלי שהוא יראה שהתחברת או קראת
בהצלחה(:
אבל נראה לי שבהגדרות את יכולה גם להוריד את הseen
שואל השאלה:
^^^^^^זה הקטע ששמתי אותו על השתק ככה שלא ראיתי כשהוא שלח
מחכה שעוד מישהו ישלח לך הודעה אאז הכל יקפוץ לך מחדש
אפשר ברוב המקרים בהודעה הקופצת מעבר לזה זהו
לראות מהפלאפון בהתראות למעלה
אם הצאט שלו בבקשה הוא לא יראה שראית