7 תשובות
לא צריך עוד.
אוכל
לא
תתני לה הרגשה שאת באמת שם אם היא צריכה לדבר ותיהיי זמינה בשבילה
תבוא אליה עם אוכל או משהו.. תהיה איתה, לא צריך מילים מנחמות, פשוט שתרגיש שאתה באמת שם בשבילה
לא, אין יותר מדי מה להגיד על זה למרות שזה באמת עצוב
תתן לה הרגשה שאתה שם ושהכל בסדר, תגיד לה אולי שהוא עכשיו במקום טוב יותר ושהכל בסדר ודברים כאלה קורים
עכשיו בכללי אני אומרת , זה היה צריך לקרות במוקדם אן מאוחר. זה קורה ויקרה לכולם. (זה לא משהו שהייתי רוצה שיגידו לי כשאני במצב רע, אבל זה בהחלט משהו שהייתי מבינה לבד. אם היא לא תבין את זה אז תנסי להגיד לה את זה אבל בצורה מנחמת לא עכשיו לנסות לבאס אותה)) אגב זה קרה לי גם וזה באמת נורא אבל הזמן עשה את שלו
תתן לה הרגשה שאתה שם ושהכל בסדר, תגיד לה אולי שהוא עכשיו במקום טוב יותר ושהכל בסדר ודברים כאלה קורים
עכשיו בכללי אני אומרת , זה היה צריך לקרות במוקדם אן מאוחר. זה קורה ויקרה לכולם. (זה לא משהו שהייתי רוצה שיגידו לי כשאני במצב רע, אבל זה בהחלט משהו שהייתי מבינה לבד. אם היא לא תבין את זה אז תנסי להגיד לה את זה אבל בצורה מנחמת לא עכשיו לנסות לבאס אותה)) אגב זה קרה לי גם וזה באמת נורא אבל הזמן עשה את שלו
אולי תיקח אותה לסיבוב הרחק מהבית איפה ששם כל דבר מזכיר אותו ואולי תאמצו גור זה לא יהיה אותו דבר אבל משהו חדש יכול לעודד אותה
באותו הנושא: