4 תשובות
שאת לא רוצה ובא לך שקט
זה עושה לי רע, יש לך כוונות שונות משלי...
ואני פשוט לא מעוניינת, תכבד ויום טוב.
ואני פשוט לא מעוניינת, תכבד ויום טוב.
תסנני פשוט ותחסמי
אם את יודעת שמסיבות כאלה ואחרות את חייבת לענות תגידי כי אני לא רוצה. אם הוא לא מבין שיילך לחפש.
הייתי אומרת לך להגיד את האמת אבל אם הוא כוחני וגדול ממך עדיף שלא להסתכן
אם את יודעת שמסיבות כאלה ואחרות את חייבת לענות תגידי כי אני לא רוצה. אם הוא לא מבין שיילך לחפש.
הייתי אומרת לך להגיד את האמת אבל אם הוא כוחני וגדול ממך עדיף שלא להסתכן
קרה לי גם, למזלי הוא קצת נמוך ממני וגם אני חזקה כמעט כמוהו אז אמרתי לו ואמרתי גם לחברות שלי אז היה לי גיבוי
באותו הנושא: