8 תשובות
אני חושב שפשוט לא הייתי מדבר אלא אם כן היה משהו קריטי שצורך את המילה הזאת
כל מקרה לגופו
ובכן או אולי
ומשפט אחד - אני צריכה לחשוב על זה
"ובכן..."
דיי
"עזרה" אז היו פשוט מבינים שאני צריך עזרה ומשם אני מסמן עם הידיים מה אני צריך
אמשך