5 תשובות
כניראה שכן בשנים הקרובות
כן, הקורונה היא פקטור מאוד גדול כרגע וסביר להניח שנגיע לקריסה כלכלית.
לא תהיה קריסה כלכלית.
כאילו תהיה, אבל היו כבר כמה בשנים האחרונות וגם אם שמנו לב ראינו שזה לא ממש משנה סדרי עולם.
תסתכלי על 2008, כל הבנקים הגדולים בעולם קרסו, ועשור אחר כך הכלכלה העולמית כבר הייתה גדולה יותר ובצמיחה גדולה עוד יותר.
הגיוני שכן):
סבירות גבוהה, תהיה קריסה כלכלית כי הבנק המרכזי של ארה"ב מעלה את הריבית השנה וזה מקשה על אנשים כלכלית