6 תשובות
כןן
ממה יש לי לפחד? אני כאן בשביל להגיד את דעתי
קצת
אנונימית
האמת שלא.
שמחה שיש אנשים שעומדים מאחורי האמת שלהם מבלי להתבייש בעצמם או בדעתם.
אני בחיים לא עונה באנונימי, תמיד רושמת את דעתי ועומדת מאחוריה.
שמחה שיש אנשים שעומדים מאחורי האמת שלהם מבלי להתבייש בעצמם או בדעתם.
אני בחיים לא עונה באנונימי, תמיד רושמת את דעתי ועומדת מאחוריה.
לא מפחד להגיד את הדעה שלי אני תמיד פתוח לדעות של אחרים ואוהב לשמוע ביקורת
לא אני עושה את אותו הדבר