7 תשובות
לא חושבת שאת צריכה להכין, יש מוכנים באינטרנט:)
ובהצלחה:)
ובהצלחה:)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
לא הבנתי מה ההתנשאות הזאת אני במגמת תאטרון עוד לא למדנו לשחק חיימ
לא הבנתי מה ההתנשאות הזאת אני במגמת תאטרון עוד לא למדנו לשחק חיימ
ורק לידעתך *זאתי לא את שמכינה את המונולוג*
בתור אחת שלמדה! משחק
בתור אחת שלמדה! משחק
מזאת אומרת איך??? לא למדת משחק?!
אז שתלמדי משחק דברי איתי חיים
שואל השאלה:
אוותר 3<
אוותר 3<
ברור שתוותרי ללמוד ממקצוענים
לא יודעת מה את עושה בדיוק אבל אם לא למדת לא יקבלו אותך יש מלא דברים שצריך לדעצ על תאטרון ולמי שלא למד אין את הכלים האלה " 3> "
לא יודעת מה את עושה בדיוק אבל אם לא למדת לא יקבלו אותך יש מלא דברים שצריך לדעצ על תאטרון ולמי שלא למד אין את הכלים האלה " 3> "
באותו הנושא: