12 תשובות
לא .תקופה אפלה בחיי
התמימות שלי
שלא היה קורונה....
תמימות, מיוזיקלי
אני מתגעגעת לחברות שלי
כן, החיים היו טובים יותר מכל הבחינות
התמימות שלי
וואי ליום החתונה שלי! איך בא לי לחזור אליו! היה לי שם כייף ברמות!!
שלא הייתי צריך לעשות כל שבוע מבחן עם חומר של בגרות
מיוזיקלי
שהייתי עם טלפון lg, לימים בלי הקורונה, ללימודים הקלים...:-(
שהיו לי חברים ששמרתי איתם על קשר הדוק.