5 תשובות
לא יודעת, חבל דווקא הם חתיכים.
אולי בגלל שרובם מחבלים שעושים פיגועים אבל בתכלס יש ויש
אולי בגלל שרובם מחבלים שעושים פיגועים אבל בתכלס יש ויש
אהבתי את זה שאת אומרת שרובם מחבלים בזמן שיש 420 מיליון ערבים בעולם ואלה שבישראל לא מהווים 1% מהם (ברור שלא כל הערבים בארץ מחבלים אבל סתם להמחשה שגם אם כולם היו הם לא מתקרבים ל1% מהאוכלוסיה העולמית) קיצר לא להכליל
כי בסוף כולם רוצים שלום.
אבל לא מאמינים כבר לצד השני שהוא יעשה שלום! יש הרבה אי צדק במדינה הזאת בגלל ערבים. הם מקבלים לפעמיים יותר. הם סוחטים והכל.
אז פשוט אנשים לפעמיים מכלילים את כולם. אותי כי הם מפחדים להיפגע. וזה בצדק! אך אחד לא רוצה להיפגע
אבל לא מאמינים כבר לצד השני שהוא יעשה שלום! יש הרבה אי צדק במדינה הזאת בגלל ערבים. הם מקבלים לפעמיים יותר. הם סוחטים והכל.
אז פשוט אנשים לפעמיים מכלילים את כולם. אותי כי הם מפחדים להיפגע. וזה בצדק! אך אחד לא רוצה להיפגע
אנונימית
אחרי שיזרקו עליך טילים כבר לא תשאל את השאלה הזאת
אנחנו רגילים לערבים המחבלים שעושים לנו הרבה בעיות
זה ככה בישראל לא במדינות אחרות
זה ככה בישראל לא במדינות אחרות
באותו הנושא: