6 תשובות
אני אעדיף חומות.
אני וואו
עיינים חומות זה נדיר
אני.
זה יותר יפה בעיניי.
הכי כנה
מושך אותי עיניים בהירות
תאמת יש משהו די יפה בבנים עם עיינים חומות הם נראים יותר רציניים כאלה אבל אף אחד לא באמת בוחר מישהו בגלל העיינים שלו
זה באמת עניין של טעם ודעה, אני חושבת שכל צבע עיניים זה מדהים!!