13 תשובות
מסכנים אם הם צריכים להתפנות
לא נורא אהובה קחי אותם מחר על הבוקר זה קורה
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני מרגישה ממש רע לגבי זה
אנונימית
זה בסדר, אבל תדעי שגם לכלב יש רגשות.
והוא גם צריך לפעמים שמישהו יוציא אותו. ויהיה איתו. חד-פעמי זה לא עד כדי כך נורא. אבל רק תנסי שזה לא יהיה תמידי. גם לכלבים יש רגשות, והם צריכים את הבחוץ הזה, כמו שבני אדם צריכים.
לפחות הורידו אותן אחר זה?
שואל השאלה:
לא אני לא אגיד לו הוא ממש יכעס עליי ויש לי הרבה על הראש
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאמינה שמישהו יוריד אותם היום בלילה .
ברור אני תמיד מורידה אותם אבל שכחתי הפעם משום מנ
אנונימית
תדאגי לזה שלא תקלה בעיה בלילה. אני הייתי ממליץ להגיד ולבקש סליחה ולקחת אחריות . זה גם יוריד לך מהלב וגם זה מראה בגרות שאת לוקחת אחריות
שואל השאלה:
למה שתקרה בעיה בלילה
אנונימית
אם הם לא עשו צרכים . אולי בלילה הן לא יוכלו להתאפק
שואל השאלה:
זה בסדר. אני קמה ראשונה ממילא וכל החדרים סגורים ואם הם מחרבנים/עושים קקי זה לא נורא כל כך אצלנו
אנונימית
תוציאי מחר בבוקר
ואם ממש יושב לך על הלב תגידי לו
הכל טוב תקחי אותם מחר וגם כבר מאוחר
שואל השאלה:
מחר בבוקר אוריד אותם אבל אני ממש מרגישה רע בשבילם ולגבי עצמי
אנונימית