15 תשובות
כן
ברור.
גם אני מעדיפה שקטות.
הגיוני מאוד
ברור. אתה פחות בן אדם של רעש וצלצולים, מעדיף את השקט והפנימיות
כן ברור
בטח
הלוואי שיהיו יותר אנשים כמוך.
אנונימית
שואל השאלה:
" יאפ זו אני" תיארת בול!
" יאפ זו אני" תיארת בול!
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית יש מלא כאלה מה יש לך
אנונימית יש מלא כאלה מה יש לך
אנונימי
שמחה לשמוע!
לגמרי
באותו הנושא: