9 תשובות
לא
לפעמים כן
כן :/
כן כדי לצאת גירסה יותר טובה של עצמי
כן
לפעמים
אהל צריך שיהיה פיסת אמת מסתתרת איפושהו בהתחלה ומשם לחרטט
זה מה שאני עושה
כדאי שאני אפסיק באמת זה כבר משתלט לי על החיים...
אנונימי