3 תשובות
לשחרר זו הדרך את לא יכול. להחליט בשביל אף אחד ואם הן רוצות להיות בקשר שיבושם להן. אל תכנסי למשהו שעלול להשאיר אותך לבד
אני הייתי משחררת אתן ילדות גדולת כבר בשלב הזה כל אדם מסתובב עם מי שהוא רואה לנכון זה בסדר שאת מרגישה פגועה וזה בסדר לרצות שחברה שלך תשמור לך אמונים אבל מהצד שלה זה לא בסדר שמצופה ממנה לנתק קשר עם חברה ממש טובה בגלל סכסוך שלא קשור אלייה
עכשיו זה תמיד תלוי ברמת הפגיעה של אותה ילדה וזה השלב בו את מסתכלת אם את רוצה את חברה הכי טובה שלך בחיים שלך אם המעשה כל כך נורא והיא עדיין לא מתנתקת קשר אז אולי הגיע הזמן לשחרר מהחברה הכי טובה אם זה היה ריב שהוא יותר ילדותי אז תשחררי אם זה היה משהו מאוד רציני אז חברה טובה אמורה מרצונה להתרחק מבן אדם שפגע בך אבל את לא יכולה להכריח אותה מקווה שאני לא מבלבלת?
בקיצר תסתכלי תניחי את כל הפרטים על כף המאזניים היה בינך לבין הילדה הזאת ריב שטותי? רבתן על בחור? ריכלה עלייך? אמרה לך משהו מגעיל? סכסוך נורמלי? או כל דבר אחר ? שחררי
משהו יותר רציני ? תשקלי אם את רוצה בכלל להיות חברה של מישהי שיכולה להסתובב עם בן אדם שעשה לה משהו כזה וזהו
עכשיו זה תמיד תלוי ברמת הפגיעה של אותה ילדה וזה השלב בו את מסתכלת אם את רוצה את חברה הכי טובה שלך בחיים שלך אם המעשה כל כך נורא והיא עדיין לא מתנתקת קשר אז אולי הגיע הזמן לשחרר מהחברה הכי טובה אם זה היה ריב שהוא יותר ילדותי אז תשחררי אם זה היה משהו מאוד רציני אז חברה טובה אמורה מרצונה להתרחק מבן אדם שפגע בך אבל את לא יכולה להכריח אותה מקווה שאני לא מבלבלת?
בקיצר תסתכלי תניחי את כל הפרטים על כף המאזניים היה בינך לבין הילדה הזאת ריב שטותי? רבתן על בחור? ריכלה עלייך? אמרה לך משהו מגעיל? סכסוך נורמלי? או כל דבר אחר ? שחררי
משהו יותר רציני ? תשקלי אם את רוצה בכלל להיות חברה של מישהי שיכולה להסתובב עם בן אדם שעשה לה משהו כזה וזהו
שואל השאלה:
זה פשןט כל הזמן ריבים קטנים שהיו והאחרון היה פשוט זה שהיא קיללה אןתי בווצאפ ואמרה שהיא לא רוצה קשנ אחרי שהיינו חברות הרבה זמן
חברה הכי טובה שלי נפגשת איתה והכל כל הפסקה הולכת אליה
וזה כן מציק ומפריע לי אבל אין לי שום שליטה על זה
אבל מצד שני חברה הכי טובה שלי כבר 11 שנה והיא איתי בכיתה יהיה מאוד קשה להתרחק אן לנתק קשר ככה שזה ממש מסובך ואני לא יודעת מה לעשות
זה פשןט כל הזמן ריבים קטנים שהיו והאחרון היה פשוט זה שהיא קיללה אןתי בווצאפ ואמרה שהיא לא רוצה קשנ אחרי שהיינו חברות הרבה זמן
חברה הכי טובה שלי נפגשת איתה והכל כל הפסקה הולכת אליה
וזה כן מציק ומפריע לי אבל אין לי שום שליטה על זה
אבל מצד שני חברה הכי טובה שלי כבר 11 שנה והיא איתי בכיתה יהיה מאוד קשה להתרחק אן לנתק קשר ככה שזה ממש מסובך ואני לא יודעת מה לעשות
באותו הנושא: