7 תשובות
לא לענות להודעות או פשוט לחסום
אני מבינה שהיא לא עונה על הדרישות שבביו שלך
לענות יבש
או פשוט להגיד אני לא בעניין בשביל לא לפגוע בה
או פשוט להגיד אני לא בעניין בשביל לא לפגוע בה
תזכור שהיא אומנם לא לטעמך ביופי אבל, יש לה רגשות.
לדעתי, אתה צריך ליידע אותה שאתה שמח שאתם ידידים אך אתה לא מחפש מערכת יחסים איתה.
אין צורך לפגוע בה ולהכניס את היופי החיצוני שלה שלא לטעמך לכל העניין הזה.
מקווה שעזרתי
לדעתי, אתה צריך ליידע אותה שאתה שמח שאתם ידידים אך אתה לא מחפש מערכת יחסים איתה.
אין צורך לפגוע בה ולהכניס את היופי החיצוני שלה שלא לטעמך לכל העניין הזה.
מקווה שעזרתי
תסנן אותה, תענה לה יבש
תגיד שאתה לא מרגיש כלפיה אותו דבר
לדבר איתה על אריאנוש
אנונימי