5 תשובות
אני לא מרגישה טוב.. יש לי שיעולים וכאב ראש.. (תופעות הקורונה)
את יכולה להגיד הטלפון שלך מת ולא היה לך איך להודיע
לא מרגישה טוב....
הלכתי להביא אוכל הייתי רעבה...
שחכתי להביא את הספר לשיעור אחר והוא חשוב
שואל השאלה:
אוו יפהה אני יכולה להגיד שהטלפון עשה עדכון תוכנה זה לוקח לפעמים שעות
אנונימית
שואל השאלה:
מה להגיד לגבי איפה הייתי?
אנונימית