45 תשובות
לא
אני שומעת ואני לא צ'אחלה
זה אומר שאתה חסר טעם
לא, בחירה שלך לשמוע מה שאתה רוצה
לא
לא אבל תזהר כי ממש קל להדרדר
מתהה^
חחח אני בוכה פה מצחוק
חחח לא
Vas
זה אומר שאתה אומר את המוזיקה המזרחית, זה לא אומר כלום על האישיות שלך
חחח לא ממש ממש לא.
אני שומע, כי זה מה שכולם שומעים אצלי בבית ואני אוהב את המוזיקה הזאת, מה הקשר לערס בכלל
לא
אבל יש כאלה שיגידו כן
אם אתה שואל את השאלה הזאת כנראה שההשכלה שלך נמוכה (אז כנראה שגם אתה ערס)
אנונימי
לא פשוט זה סגנון המוזיקה שלך
אז מה זה גם שלי
פשוט אני שומעת גם אנגלית וגם זה
לא זה כולה סוג מוזיקה
אם אתה שר את זה עם חברים במקומות ציבוריים אז צר לי להיות זה שאומר לך שכן
לא , אני בעצמי שומעת כמה שירים מזרחיים
לא ממש לא
אני ערסית ואני לא שומעת מזרחית אז מה
ללא ספק
מה הקשר
לא גם אני שומע זה פשוט יותר יפה
לא
לא זה בסהכ טעם במוזיקה זה לא מגדיר את מי שאתה
זה אומר שאין לך ביצ'ז
ממש לא, אתה יכול לשמוע מה שבאלך
לא
אנונימית
כן זה אומר שאתה ערס
סתם לא יודעת
לא זה לא אומר שאתה ערס

זה שערסים "אימצו" את הסגנון הזה זה לא אומר שזה רק של ערסים
גם אם אתה ערס
מה אמור להיות אכפת לך מאחרים
לא בהכרח
Hex
כן
איל גולן המלך
ממש לא.
די לסטיגמות
אני שומעת מזרחיתת :)

אתה לא ערס
כן לגמרי
אנונימי