8 תשובות
תחסמי.
את לא תצאי מגעילה, אם זה מטריד אותך חסימה ודיווח (לא חייב) את יכולה גם פשוט לסנן
כן פשוט תחסמי
פשוט תגידי תודה על מחמאות ואל תמשיכי את השיחה או שפשוט תחסמי.
בטוחה שהם לא בודקים כל שנייה מי מסנן אותם ומי לא
בטוחה שהם לא בודקים כל שנייה מי מסנן אותם ומי לא
תגידי תודה וביי
לא לחסום ומה מטריד רשמו מחמאה אומרים תודה וממשיכים בחיים למה שזה יהיה מטריד
אם את מרגישה מוטרדת וכל אחת חווה את זה באופן שונה, תחסמי
אלוהים גם איתי
אנונימית
באותו הנושא: