11 תשובות
כן ועדיין מרגיש ככה לפעמים
כשאני מרגיש בודד אני בדרכ סתם מתקשר לאיזה חבר או נפגש עם חברים כשאפשר, או שאני עושה משהו עם המשפחה שלי וזה עוזר לי להרגיש הרבה יותר טוב
כן, ברור.
אני מניחה שכולם חווים את ההרגשה הזו כמה פעמים בחיים.
אני פשוט נותנת לעצמי להרגיש ככה, זה עובר מעצמו. לפעמים אני פשוט אנסה להתעסק בעצמי ולהתנתק מהמחשבות השליליות, זה בדרך כלל יתבטא במקלחת כיפית, ציור, צפייה בסדרה.
בדרך כלל התחושה הזו עוברת לי תוך יום- יומיים.
פשוט תבינו שאתם זה עולם שלם ואתם לא צריכיםאףאחד
לכו לעושת מקלחת עםשירים תפנקו את עצמכם אחר כך תשימו קרמים תטפחו את עצמכם תכינו ארוחה טעימה ולכו לראותסדרה ולישון
כן, די התמרמרתי ואכלתי סרטים בהתחלה אבל אז הבנתי שכולם על הזין שלע ועדיף להיות לבד מאשר עם בני אנוש.
ברצינות, מלאים בדרמות, כל כך רעים ובסופו של דבר כל אחד רק דואג לתחת של עצמו.
כן. ישבתי פשוט בצד והייתי בטלפון/חשבתי על דברים-אנשים שאני אוהבת ושמעתי שירים עד שההרגשה נעלמה
כן
מתמודדים וחיים את החיים
מבינים שיש עוד אנשים שרע להם
ושאני לא לבד בזה
מנסים לעשות דברים עם אחרים
מנסים ליצור קשרים
לעשות דברים שאני אוהבת
ותמיד יש עם מי להיות
תהיי עם המשפחה
תהיי עם ההורים הם הכי תומכים שיש
ותמיד שם כשצריך אותם
כן, דווקא בתקופה בחיים שלי כשהייתי מוקפת בכל כך הרבה אנשים, לא תמיד רואים את זה
בכיתי המון, הייתי כל היום בטלפון, בקושי התקלחתי, אכלתי המון, ראיתי סדרות וממש הזנחתי את עצמי, בקושי יצאתי מהבית
אני יכולה להגיד לך שהעפתי אנשים שלא עושים לי טוב מהחיים שלי ודווקא עכשיו כשאני מוקפת במעגל כל כך מצומצם של אנשים אני מאושרת. זה לא תמיד תלוי בכמה תסתכלי על מי:)
אני כל כך מצטערת שאת חווה את זה, הפרטי שלי תמיד פתוח! זאת תקופה. זה זמני. אני מבטיחה❤
מוזיקה, הכלבה שלי וגרביים מגניבות
כולם מרגישים לפעמים בודדים
תעשי דברים שאת אוהבת, את יכולה גם לכתוב או לצייר או לנגן את מה שאת מרגישה
תמיד, שמעתי שירים
יד ימין